Shitty day - SoKo

来首,soko的《Shitty Day》甜甜小细嗓唱着女生内心的小心思,小彷徨,那些爱做梦的日子,和明媚的忧伤。


歌词:


i hate myself today

今天我痛恨自己

i don't know what's happening to me

我不知道自己怎么了

i hate my face today

今天我讨厌我的样子

i think i look so shitty

我觉得我看起来一团糟

i have some sweat everywhere

我身上到处都是汗水

i'm not even shaved

我甚至没有褪毛

my hair all greasy

我的头发油腻腻的

i look disgusting

我看起来恶心极了

my eyes are glued

我的眼睛睁不开

my lips are chaffed

我的嘴唇干裂

my legs are prickling

我的腿刺疼着

and plus i'm stinky today

而且我今天还臭哄哄的

how can i date someone with a face like that

我怎么以这样的面貌去约会

i know you're gonna dump me again

我知道你又打算抛弃我

and i am gonna cry

我会哭泣

cuz you want a perfect girl

因为你想要完美个女孩,而我不是

and i'm not what you expected

你希望什么呢

you want a perfect girl

你想要个完美的女孩

and i look shitty today

而我看起来糟透了

maybe i should put some makeup

也许我应该化化妆

and find some crazy outfits

找些奇装异服穿上

but i am very tired today

但是我今天太累了

and i don't care if i'm not pretty

我不在乎自己是否美丽

should be like these girls

我本应该那些女孩一样

skinny and great all the time

苗条而且在任何时候都光彩照人

i'm still wearing my slippers

我依然撒着我的拖鞋

and eat all the candies at home

在家吃着各种糖果

i should sleep more

我应该多睡一会

and stop going out everyday

不再每天都出去

i should focus more

我应该精力更集中一些

and stop complaining today

停止今天的抱怨

tell me how can i date someone with a face like that

告诉我,我怎么能以这样的面貌去约会

i know you're gonna dump me again

我知道你又要抛弃我

and i am gonna cry

而我会哭泣

cuz you want a perfect girl

因为你想要一个完美的女孩,而我不是

and i'm not so perfect

如此完美

you want a perfect girl

你想要一个完美的女孩

and i look shitty today

而我今天看起来一团糟

tell me how can i date someone with a face like that

告诉我,我这样怎么能去约会

i know you're gonna dump me

我知道你要抛弃我

and i am gonna cry

而我将会哭泣



评论(4)
热度(49)

© 音乐麦加 | Powered by LOFTER